utorok 8. októbra 2013

Maybelline BABY LIPS Dr. Rescue

Na jeseň Maybelline pripravil skutočne zaujímavú novinku a to liečivé balzamy s výstižným názvom Dr. Rescue. Tieto balzamy obsahujú 0,5 % mentolu, ktorý pôsobí ako externé analgetikum. Tieto balzamy sú predovšetkým určené na zníženie bolesti a úľavu opuchnutým perám, ktoré môžu byť spôsobené horúčkou, popraskanými perami alebo oparom. Okrem toho balzam poskytuje perám hydratáciu až po dobu 12 hodín. Balzam by sa nemal aplikovať na pery viac ako 3 až 4 krát za deň.

Tento balzam je po nanesení na pery príjemný mentolový a ako keby pery chladil. Po chvíli chladivý pocit ustúpi a zostane iba príjemný pocit balzamu na pery. Táto rada na rozdiel od predošlých, ktoré sa vyznačovali ovocnými vôňami, má čisto mentolovú vôňu. Vôňa však nie je silná, naopak je veľmi príjemná a pripomína mi mentolové cukríky.



45 Just Peachy


Túto novú radu, ktorá má pery nie iba hydratovať, ale v prípade potreby aj liečiť hodnotíme opäť veľmi vysoko. Aj keď niekomu prítomnosť mentolu nemusí vyhovovať, mne osobne je veľmi príjemná a ani mi nespôsobuje žiadne neželané vedľajšie účinky. Síce som si pre istotu na vyskúšanie najskôr kúpila iba jeden z týchto balzamov aby som ich vyskúšala, či sa náhodou nestane niečo nepredvídateľné, no v mojom prípade bolo všetko v poriadku, a tak som dokúpila aj zvyšok pigmentovaných odtieňov.

Naše hodnotenie: 

Balzamy Maybelline BABY LIPS Dr. Rescue sú v ponuke v 6 rôznych variantách. Z tejto ponuky je 5 balzamov pigmaentovaných a jeden je priehľadný.

Kompletná ponuka je nasledovná:
35 Too Cool - priehľadná varianta
40 Pink Me Up
45 Just Peachy
50 Soothing Sorbet
55 Coral Crave
60 Berry Soft

My sme siahli po všetkých 5 pigmentovaných variantách.



Z ľava do prava
40 Pink Me Up
55 Coral Crave
50 Soothing Sorbet
60 Berry Soft

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...