štvrtok 3. októbra 2013

LadyBox september 2013

S koncom mesiaca už tradične prichádza aj nový Ladybox a keďže to ani v septembri nebolo inak, aj my vám prinášame článok o tom čo obsahovala naša krabička. Tohto mesačné vydanie bolo špeciálne, LB nadviazal spoluprácu so značkou MUA, ktorá novo prichádza aj na český a slovenský trh. Nám je táto britská značka dobre známa, už niekoľko krát sme neodolali lákavým akciám a objednali sme si množstvo produktov z ich oficiálneho e-shopu, ako ste aj na blogu mohli vidieť. Boli sme teda zvedavé čo za produkty sa k nám dostanú a potichučky sme dúfali že to bude niečo čo sa v našej, pomerne širokej zbierke nenachádza.



Hneď na začiatok by som podotkla, že sa mi veľmi páčil tohto mesačný dizajn krabičky a taktiež kartičky s popisom produktov.

Dermacol Perfect Cleanser 2 in 1, 200 ml, plné balenie
Prvým produktom z boxu je micelárka od českej značky Dermacol. Ehm... Dermacol... už som len čakala kedy sa v LB po spojení krabičiek práve táto značka, ktorú Senzabox v minulosti veľmi obľuboval a často zaraďoval, objaví. Osobne Dermacolu vôbec neholdujem, značka mi je nesympatická a zvyčajne sa jej veľkým oblúkom vyhýbam. Keď už mi však prišla ako súčasť boxu a micelárka sa mi práve minula, dám jej zrejme šancu. Nemám žiadne očakávania, no dúfam že ma aspoň nevyhádže. 

 
MUA Gel Liner Underground, plné balenie
Gélová linka MUA je ďalším produktom, ktorý som v boxe našla. Je to klasika, v čiernej farbe a súčasťou jej síce neforemného, ale praktického balenia je štetček, ktorý je ukrytý vo vrchnáčiku. Takúto gélovú linku máme už v modrej farbe a je teda celkom fajn, dobre pigmentovaná a nerozmazáva sa.


MUA Kiss Proof Lip Stain, plné balenie
K nám sa dostal odtieň Fruitilicious, ktorý už nanešťastie máme. Je to taký malinový odtieň a intenzitu môžete korigovať množstvom vrstiev, ktoré nanesiete. Výdrž je veľmi dobrá, je „kiss proof“ a jedinou nevýhodou je, že trochu vysušuje pery, to však nie je nič čo by balzam nezvládol napraviť.


MUA Trio Eyeshadow Innocence, plné balenie
Toto je ďalší produkt, ktorý sa v našej zbierke už nachádza. Sú to zapečené, veľmi dobre pigmentované očné tiene, s ktorými sa dá vytvoriť či už prirodzené denné líčenie, ale aj večerný look. Keďže práve odtieň Innocence už máme, nepotešil nás ani tento výber produktu. Tiene sú však veľmi pekné a možno sa časom objavia v nejakej giveaway.



MUA Fashionista Flawless Primer, 35 ml, plné balenie
Toto bol personalizovaný produkt, mohli ste si nájsť túto alebo zmatňujúcu verziu. Niektoré produkty z rady Fashionista už máme vyskúšané a zatiaľ sme s nimi veľmi spokojné. Potešila nás teda aj táto báza pod makeup, ktorú rady vyskúšame.


Palmer’s CBF Lotion, 50 ml, cestovné balenie
Kakaové maslo od značky Palmer’s sa už v LB v minulosti objavilo a ja teda vôbec neprotestujem, že sa v ňom objavilo znovu. Má úžasnú kakaovú vôňu, skvele hydratuje a keby sa dá kúpiť aj u nás, tak už mám dávno kúpené plné balenie. Celkovo mám s produktmi tejto značky dobré skúsenosti a vôbec by mi neprekážalo, keby sa v boxe objavia aj v budúcnosti.


Bonus: Colgate Max White One Luminous, 75 ml, plné balenie
Zaaaaaaaasa pasta... ale tento krát v plnom balení, čo veľmi oceňujem, táto ma ako bonus dokonca celkom potešila. Je to zrejme novinka, nie je to nič vegánske a ani v mini balení, ale normálna klasika. Takže tento raz odo mňa pasta dostáva plus, keďže ju určite použijem.


Bonus za predplatné: Kiss My Face Hand Créme Grapefruit & Bergamot, 22 ml, cestovné balenie
V tohto mesačnom boxe nám prišiel aj bonus za predplatné a to krém na ruky od vegánskej značky, ktorá je už zákazníčkam LB veľmi dobre známa. Vonia tradične vegánsky a príjemne citrusovo, celkom dobre hydratuje a poputuje rovno do mojej kabelky, keďže má na to ideálnu veľkosť.


Septembrový Ladybox bol asi jeden z tých najlepších ak to mám hodnotiť objektívne. Jeho súčasťou bolo 6 plných balení + 1 cestovné. LB ním uviedol na náš trh značku MUA a dal mnohým možnosť zoznámiť sa s ňou. V našej zbierke sa už síce 2 z týchto produktov nachádzajú a jeden nás veľmi nenadchol, no túto krabičku aj tak rozhodne nemôžeme nazvať sklamaním. Ladybox si zase posunul latku vyššie a my sa už tešíme s čím príde na budúci mesiac.

A teraz trochu čísiel!!!
Cena Ladyboxu pre Slovensko je 15,- €
Hodnota všetkých produktov a vzoriek ktoré sme v boxe mali je 38,15 € + bonus za predplatné

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...