štvrtok 24. októbra 2013

Jesenné sviečky od Bath & Body Works

Jesenné vône patria v Bath & Body Works asi k celkovo najobľúbenejším vôňam roka. Keďže v USA sa jeseň nesie v znamení oberania jabĺk, tekvíc a samozrejme v duchu príprav na Halloween, sviečky s korenisto-sladkými vôňami sú neodmysliteľnou súčasťou tohto obdobia.


Keďže som v obchode objavila tento úžasný set 6 rôznych jesenných tekvicových vôni v krásnej krabičke, neodolala som. Potom som si ešte dokúpila sviečku s vôňou listov (Leaves), ktorá patrí k najobľúbenejším jesenným vôňam od B&BW.


Pumpkin Apple
Vyskúšajte zmes vašich dvoch najobľúbenejších jesenných vôní – jabĺk a tekvice – ktorá je obohatená stopami škorice a klinčekov.

Pumpkin Pecan Waffles
Vychutnajte si úžasnú vôňu tekvicovo pekanových vaflí, čistého javorového sirupu a dotykom hnedého cukru.

Sweet Cinnamon Pumpkin
Oslávte sezónu tekvíc s touto lákavou zmesou obratých tekvíc, sladkého vanilkového krému a bohatých jesenných korení.


Pumpkin Cupcake
Uspokojte vaše sladké jazýčky s vôňou čerstvo upečených tekvicových mafín pokrytých bohatou vrstvou maslového krému.

Pumpkin Carving
Pozvyte každého aby si vychutnal zábavnú vôňu vyrezávania tekvice, ktorá pozostáva zo zmesi tekvice, hnedého cukru a muškátového orieška.

Pumpkin Caramel Latte
Stretnite sa s priateľmi a oslávte toto ročné obdobie s príjemnou bohatou zmesou crémovej tekvice, koreneného karamelu a sladkého krému.


Leaves
Oslávte nádherné farby jesene s touto bohatou zmesou zlatého nektáru, červených jabĺk a korenených bobúľ.

Ponuka takýchto voňavých sviečok u nás je síce obmedzená, no predsa len sa ich ponuka od Glade alebo AirWick rozrastá a tiež sa u nás predávajú aj keď poriadne drahé sviečky od Yankee Candle. Preto nám dajte vedieť ak máte nejakú obľúbenú jesennú vôňu :)

4 komentáre:

  1. Já miluji svíčky, hlavně takové neobvyklé jak jsou tyto. Mám radost když si koupím nějakou dobrou svíčku a zpříjemní mi tak třeba deštivý den :) mám ráda sladší vůně, udělají pěknou atmosféru :) naopak moc nemusím takové ty svěží - ty mi voní jak vůně na záchod :) a mohla bych se ještě zeptat kde jsi svíčky sehnala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, tie svieže nemáme v obľube ani my, hlavne také čo majú pripomínať more a tak podobne. Tieto majú také sladko korenisté vône. Čoskoro pridáme aj ukážku zimných vôni. No a kde... ja som si ich osobne kúpila v USA, preto mám iba tie MINI verzie, aj keď to z fotiek nie je veľmi vidno.

      Odstrániť
  2. ač jsou yankee dražší, tak jsou jediné vůně, které mají 100% přírodní ingredience a přísady, jakmile je jednou zkusíš, už je nedáš z ruky
    BBW svíčky jsou na mě moc chemické

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yankee sme kvôli tej cene nikdy neskúsili, ďakujeme však za tip, určite sa posnažíme vyskúšať aj tie. Pre mňa to bolo vždy lákadlom, takže kúpiť si sviečky od BBW bola pre mňa povinná jazda a mne sa aj celkom páčia všetky tie zaujímavé vône.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...