utorok 27. augusta 2013

LadyBox august 2013

Po víkende konečne balíček dorazil aj k nám na Slovensko a tento krát to mala byť špeciálna narodeninová krabička. Ladybox je na trhu už celý jeden rok a tak sa to rozhodol osláviť pridaním jedného produktu naviac. Samozrejme k tomuto sviatku Ladybox tímu gratulujeme a želáme veľa spokojných zákazníčok, aby krabička rástla do krásy. Poďme však už k obsahu augustového boxu.

Krabička bola tento mesiac ružovo-šedá, vyzdobená čipkou a vo vnútri sa namiesto už tradičného zapečateného listu objavila len jednoduchá kartička so zoznamom všetkých produktov.


Pure Fiji šampón a kondicionér z kokosového mlieka, 30 ml cestovné balenia
Prvé čo mi hneď padlo do oka boli šampón a kondicionér od značky Pure Fiji, ktorá bola dopredu avizovaná. Táto značka sa už v LB kedysi dávno objavila a vtedy to bola tiež vzorka šampónu no inej „príchute“. Tento krát nám prišlo mango, ktoré naozaj skvelo vonia. Oba obsahujú výťažky z kokosu pre pružnosť a zdravý lesk vlasov. V boxe bol taktiež priložený kupón na darček k objednávke zo stránky www.purefiji.cz, ak by ste túto možnosť chceli využiť aj vy, stačí pri vašej objednávke zadať heslo: LADYBOX.


Ryor uvoľňujúci mätový gél, 50 ml cestovné balenie
Tento mätový gél od českej značky Ryor pokožku najskôr chladí a následne jemne ohrieva, dokáže uľaviť unaveným a napätým nohám a pomáha proti ich opuchom napr. po dlhých cestách v lietadle. Ľahko sa vstrebáva a obsahuje veľký podiel výťažkov z mäty roľnej, po ktorej príjemne vonia. Viem si predstaviť že môže byť veľmi užitočný po takom dni strávenom behaním vo vysokých podpätkoch, takže sa určite nestratí, alebo poputuje k mamine.


Inglot očný tieň, odtieň 470, 2,5 g plné balenie
V boxe sa opäť nachádzala aj značka Inglot, už po 3. krát, a už po 2. krát to bol očný tieň z freedom systému tejto značky. To už nám, stálym zákazníčkam, mohli k nemu rovno poslať aj tú paletku, keďže ju už máme čím zaplniť. Teší ma aspoň, že som nedostala ten istý odtieň ako minule, keďže som ho videla na niektorom z blogov ako súčasť aktuálnej krabičky. Tento odtieň je taká marhulkovo-ružová s jemnými zlatými trblietkami a určite sa bude dať využiť aj ako lícenka.



TMT Inca Oil – Pandora Oil, 3 ml vzorka TMT Cristall Liquidi Latte, 6 ml vzorka
Ďalšími produktmi sú dve malé vzorky vlasového oleja a vlasového mlieka TMT, ktorá bola myslím tiež dopredu avizovaná, no nejak ma neočarili.


Korres Lip Butter / Korres Lip Gloss
V augustovom boxe sa mal tiež nachádzať výrobok značky Korres (Lip Butter alebo Lip Gloss) ktorý sa nejakým nedopatrením do našej škatuľky nedostal, no verím že to LB dodatočne napraví, keďže to bol zároveň aj výrobok na ktorý som sa najviac tešila.


Lee Stafford Dry Shampoo Original, 50 ml cestovné balenie
Ako narodeninový darček sa mal v boxoch nachádzať produkt od jednej zo značiek Marvis, Eveline, Iven Cosmetics alebo Lee Stafford, ktorý som našla ja. 
Tak po prvé som rada že mi zase neprišla zubná pasta a po druhé aj keď to bol darček, tak si myslím že nie je vhodné dávať do boxov tie isté rovnaké produkty znova a znova v rozpätí pár mesiacov. My predplatiteľky a stále zákazníčky tak dostávame tie isté výrobky dookola, nevravím teraz o opakovaní značiek, keďže je pochopiteľné že sa tá istá značka objaví v boxe viac krát, predsa len ich na našom trhu nie je toľko ochotných spolupracovať s krabičkami krásy. Veľmi ma však nepoteší ak vo svojom boxe nájdem opäť ten istý produkt aký už doma mám, cieľom je predsa testovať a skúšať každý mesiac nové produkty a nie stále tie isté v pravidelných intervaloch. Uvedomujem si že je to len niečo ako „bonus“ no už sa mi doma nazbierali takéto bonusy (pre predplatiteľky a podobne) čo sú totožné s produktmi z predchádzajúcich krabičiek 3.


Augustový box mi teda prišiel ako taký slabší priemer a veľmi ma nenadchol. Najviac ma potešilo Pure Fiji a výrobok od Korres, ktorý sa ku mňe dúfam dodatočne dostane.

Trochu čísel na koniec:
Cena Ladyboxu pre Slovensko je 15,- €
Hodnota všetkých produktov a vzoriek ktoré sme v boxe mali je 25,89,- €

2 komentáre:

  1. http://blogblondateholky.blogspot.cz/2013/08/muj-prvy-ladybox.html
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekná recenzia :) ďakujeme za pozvanie na tvoj blog

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...