pondelok 22. júla 2013

Maybelline BABY LIPS

No nekúp to!!! Presne toto som si povedala, keď som stála pred stojanom Maybelline, konkrétne pred ponukou balzamov na pery BABY LIPS. Nakoniec som síce odolala a nekúpila som si úplne všetky, lebo napríklad neutrálny ma až tak nezaujal a tiež tie nové neónové ma až tak neohúrili, ale z tých najpopulárnejších mám zrejme všetky.

Taktiež bolo ťažké odolať, jeden som si proste musela otvoriť a hneď vyskúšať. Musím povedať, že je obrovská škoda, že tieto balzamy u nás na trhu nie sú a podľa vyjadrení Maybelline na ich FB stránke ani zrejme vôbec nebudú. Sú jemné, úžasne hydratujú, niektoré jemne iné trochu viac farbia a mnohé aj krásne voňajú. Tieto balzamy hodnotím veľmi dobre a dúfam, že sa ich ponuka ešte rozšíri o ďalšie špeciálne edície.

Ak ste po týchto balzamoch túžili tak ako my, no nechystáte sa do krajiny, kde ich bežne dostať v obchodoch, ponúkame vám možnosť získať jeden z týchto balzamov - konkrétne 25 Pink Punch, v rámci našej 5000 návštev GA: http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2013/07/5000-navstev-giveaway.html

Naše hodnotenie: 


15 Cherry Me
20 Grape Vine
25 Pink Punch
30 Peach Kiss


80 Pink Wink
60 Melon Mania
70 Coral Crush


70 Pink Shock
80 Berry Bomb




1. riadok z ľava do prava
70 Coral Crush
60 Melon Mania
80 Berry Bomb
2. riadok z ľava do prava
30 Peach Kiss
15 Cherry Me
25 Pink Punch
3. riadok z ľava do prava
20 Grape Vine
80 Pink Wink
70 Pink Shock

4 komentáre:

  1. Já si je chci koupit už hrozně dlouho! A co vím, tak v Česku v drogérii mají tu starší řadu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ich priniesla z USA, pretože na Slovensku ich nemáme vôbec :(

      Odstrániť
  2. Dajú sa kúpiť v takých dovolenkových destináciach alebo tak? :) nevieš? nedávno som bola v Paríži a vôbec mi nenapadlo ich kuknúť tam u nich, a to si myslím, že by ich mohli mať :) keď majú aj yankee candles :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite áno, to len my tu v strednej Európe máme taký okresaný sortiment výrobkov, predsa len v krajinách, kde niekoľkonásobne viac obyvateľov majú aj väčšiu ponuku a teda samozrejme krajiny ako Francúzsko, Španielsko, Anglicko... a potom samozrejme USA majú všetko hneď ako je to NOVINKA a nemusia na to čakať tak ako my aj niekoľko rokov :(

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...